ONEXOX
BannerFans.com

'TOLONG TEGUR SUAMI SAYA BERHENTI KUMPUL VAPE' - DIANA RAFAR

on Sunday, September 6, 2015



Demikianlah permintaan Diana Rafar yang meminta followers kesayangannya di laman Instagram menasihatkan suaminya agar berhenti mengumpul vape mahal kerana dianggapnya membazir dan tidak berbaloi.

"Ya Allah, tak dapat diungkap dengan kata-kata. Hanya mampu memendam jelah. Nak tegur, kang kecik hati pulak. Minta tolong followers kesayangku semua tegurkan abang Zamarul Hisham 93 kita ini boleh tak? Tak kisah kalau dia nak hisap vape tapi boleh tak suruh dia berhenti kumpul vape please? Dosa papa. Allah marah, membazir, Allah tak suka. Semua colour semua brand dia nak beli. Cam mana nak buat ni? Rasa nak suruh tutup je kedai vape Hembus Vapor kat bawah ni. Vape off please. Siapa sokong Diana, tolong bagi nasihat kat Zamarul Hisham. Ini  mesti semua geng abang lah ni. Sorry pa," katanya di laman Instagram.



Susulan itu, ramai pengguna Instagram menasihati Zamarul Hisham agar berhenti terus dari menghisap vape sungguhpun masih belum terbukti bahawa rokok elektronik membahayakan kesihatan.

"Tak apa, mula-muka akan sakan kumpul semua. After a while he will stop buying and just vape dengan apa yang ada. Memang syndrome ini normal for all newcomer vapers. Stop smoking start vaping," kata Raja Azizul.

Benar apa yang dikatakan oleh Raja Azizul, sememangnya beginilah perangai orang yang baru berjinak-jinak dengan vape. Soal mahal ditolak ketepi, apa yang penting, mereka juga memiliki vape yang dingini.

Namun perasaan keterujaan itu hanya akan bertahan seketika. Lama-lama kelamaan, sudah tentu mereka akan mula bosan dengan vape.

Bagaimanapun, kenyataan Diana itu hanya dibalas dengan gelak ketawanya sahaja yang membaca komen-komen followers di Instagram.

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved