ONEXOX
BannerFans.com

18 GAMBAR NGERI PASANGAN MAUT TERKENA LETUPAN BOM BUATAN SENDIRI DI GUA MUSANG TERSEBAR

on Wednesday, October 7, 2015



GUA MUSANG - Sepasang suami isteri berbangsa cina maut akibat terkena letupan bom buatan sendiri di Kampung Pulai, pagi tadi.

Kejadian yang berlaku pada jam 8:00 pagi tadi itu, ketika kedua-dua mangsa dalam perjalanan menuju ke kedai makan untuk bersarapan pagi.

Mangsa yang dikenali sebagai Ah Mok dan isterinya, Kim Fong, berusia 70'an itu tinggal di Kampung Batu Papan 2 dan bekerja sebagai penoreh getah.



Akibat dari letupan bom yang dipasang pada motosikal mereka itu, mayat kedua-dua mangsa berkecai dan tercampak ke kawasan semak di jalan berkenaan.

Polis dan pasukan forensik telah menjalankan siasatan. Orang ramai dinasihatkan tidak membuat sebarang spekulasi mengenai kejadian itu.

Ketua Polis Daerah Gua Musang, Supritendan Saiful Bahri Abdullah yang dihubungi mengesahkan kejadian berkenaan.



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

kenapalah tergamak nak bunuh ibu bapa sendiri. walaupun adopted son, he shud still considers them as his own parents, how sad.


October 7, 2015 at 4:55 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved