ONEXOX
BannerFans.com

VIDEO KELAKAR NAJIB 'SERTAI' WHO WANTS TO BE A MILLIONAIRE JADI BAHAN KETAWA NETIZEN

on Sunday, October 25, 2015



Video Najib sertai Who Wants To Be A Millionaire menjadi bahan gelak ketawa netizen di media sosial.

Video berdurasi 2 minit 28 saat itu tersebar di media sosial yang disunting oleh individu yang tidak dikenal pasti ternyata mengelikan hati netizen.


Najib 'Sertai' Who Wants To Be A Millionaire

Video Kelakar Najib 'Sertai' Who Wants To Be A Millionaire Jadi Bahan Ketawa Netizen. http://goo.gl/4eB5ot

Posted by My Media Hub on 25hb Oktober 2015


Program Who Wants To Be A Millionaire versi Malaysia yang dihoskan oleh Jalaluddin Hassan itu menerima banyak perkongsian di Facebook. Mana tidaknya, suntingan yang sangat kelakar itu melibatkan Datin Seri Rosmah Mansor, Datuk Ahmad Maslan, Tan Sri Dr Rais Yatim, Tun Dr Mahathir Mohamed dan Dato Ibrahim Ali.

Antara soalan yang diajukan ialah berkenaan GST, tema kemerdekaan, akta paling sesuai untuk melawan pembangkang,

Soalan pertama mengenai GST, penyunting video membuatkan Najib seolah-olah bertanyakan apakah jawapannya dari Datuk Ahmad Maslan yang serta merta memberikan jawapan 10%. Kesilapan jawapan yang diberikan itu membuatkan Ahmad Maslan ditendang keluar oleh Najib.

Namun setelah soalan ketiga berjaya dijawab, penyunting video membuatkan Najib berceramah seketika dalam permainan itu menyebabkan Jalaluddin Hasan terpaksa menenangkan Najib agar permainan boleh diteruskan.

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved