ONEXOX
BannerFans.com

Kawan-Kawan Cakap Nak Datang Sambut "Birthday" Saya, Tapi Sorang Pun Tak Datang

on Wednesday, November 25, 2015



Alahai, sedihnya SK baca cerita ni, mana tidaknya hari sepatutnya yang menjadi hari yang mengembirakan bagi seseorang ini nampaknya bertukar menjadi hari yang tidak dapat dilupakan baginya.

Beliau dikatakan telah menjemput kawan-kawannya untuk datang majlis hari jadinya di sebuah restoran makanan segera terkenal dan mereka janji akan datang.



Namun apabila pada hari yang dijanjikan, tiada seorang pun kelihatan rakan-rakannya, sebaliknya selepas sejam hanya beliau seorang di ruang restoran yang telah di"reserve"kan untuk majlis tersebut.



Kerana keadaan itu, beliau telah menghubungi rakan-rakannya, namun jawapan yang diterima agak mengecewakan, semua mengatakan mereka sibuk.

Kemudian, dia pun menghubungi rakan baiknya, jawapanya yang diterima membuatkan beliau bertambah kecewa, "kau ni bod*oh ke apa, kami semua bukan budak 9 tahun, kurang-kurang buatlah majlis kat Baskin Robbins dan bagi kek ais krim dekat kami," kata rakannya(mungkin dengan nada berseloroh).



"Where I can afford afford ice cream cake with my meager salary. I felt damn loser," kata beliau yang kecewa dengan rakan-rakannya.



Bertabahlah wahai si birthday boy/girl, kesian dia, kawan-kawan pun kalau sibuk ke apa ke bagi tahu dulu, ni tetiba senyap dan tidak datang.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved