ONEXOX

Gadis bertudung cun melecun tapi skirt belah sampai peha dengan memakai stokin cetus kegemparan

on Thursday, December 17, 2015



Video dan gambar-gambar gelagat gadis Islam dengan asap 'vape'nya viral merata-rata. Kelmarin status anak gadis beritahu trend penyewa perempuan boleh bawa teman lelaki balik ke bilik rumah sewa.

Kenyataan gadis ini juga amat menyedihkan kita. Sekalipun betul beliau ada pakai stokin yang sama warna dengan kulitnya namun itu tidak sama sekali dibenarkan dalam Islam. Yang pasti dari gambar itu nampak seperti beliau tidak langsung menyarungkan apa-apa di kakinya. Beliau tidak lain hanya memberi alasan jahilnya.

Inilah yang saban hari diperingatkan pesan Nabi SAW bahawa "di akhir zaman ramai wanita berpakaian tetapi nampak macam telanjang". Itulah petunjuk dan peringatan demi peringatan yang terus menerus diperlekehkan.

Beliau mungkin anak orang kaya yang ada pengawal peribadi untuk mengelak dari dirogol. Tetapi adalah amat bahaya jika tabiat ini ditiru oleh wanita lain yang lebih terdedah kepada gangguan seksual. Perlakuan ini sengaja dibuat untuk membuatkan lelaki 'terliur' dan terpanggil untuk 'menyingkap' dan meneroka lebih jauh apa yang sudah di'bayang'kan..

Jika adik ini terbaca artikel ini, kami seru untuk segera bertaubat. Janganlah aibkan diri sendiri di khalayak ramai dan di alam maya begini. Janganlah ditambah lagi aib Muslim dengan gelagat seperti ini.

Jika adik ini tidak memperdulikan seruan ini, kita harap semua wanita lain ambil iktibar daripadanya. Inilah zina mata yang telah disabdakan oleh baginda Rasulullah SAW.

Mohon janganlah ditambah lagi imej buruk agama kita yang selama ini telah dicemari oleh kita sendiri. Ingatlah para wanita, jangan diundang malapetaka. Telah nabi sabdakan bahawa neraka itu banyak dihuni oleh kaum hawa.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved