ONEXOX
BannerFans.com

JAWATAN KOSONG TERBARU DI PEJABAT SUK NEGERI SEMBILAN - 31 DISEMBER 2015

on Monday, December 21, 2015



Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Sembilan SUKNS Disember 2015
Tawaran adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon bagi mengisi kekosongan jawatan di Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Sembilan SUKNS sebagaimana berikut:

1. Pegawai Penerangan S44
2. Pembantu Tadbir W17

PERMOHONAN
Sistem Permohonan Jawatan Online berfungsi menerima dan memproses permohonan bagi mengisi kekosongan jawatan di Pentadbiran Kerajaan Negeri Sembilan Darul Khusus. Permohonan melalui sistem ini hanya melibatkan jawatan-jawatan terpilih sahaja di mana urusan pengambilannya dibuat oleh Bahagian Pengurusan Sumber Manusia (BPSM), Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Sembilan (SUKNS).

Melalui sistem ini, semua urusan permohonan jawatan dibuat sepenuhnya secara online dan pemohon dimestikan mendaftar sebagai pengguna sistem sebelum memohon jawatan yang diiklankan.

Lokasi : Negeri Sembilan
Tarikh tutup : 31 DISEMBER 2015

Iklan Kekosongan dan Cara Memohon (KLIK SINI)
Permohonan Online (KLIK SINI)


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved