ONEXOX
BannerFans.com

PUNCA WANITA BAWA ANJING MAKAN DI KFC YANG RAKYAT MALAYSIA HARUS TAHU TERSEBAR

on Wednesday, December 9, 2015



TAWAU - Gambar seorang wanita membawa anjingnya baka Chihuahua ke sebuah restoran makanan segera di Tawau, Sabah, viral di laman sosial.

Insiden berkenaan berlaku di Kentucky Fried Chicken (KFC) Pasaraya Giant Tawau. Wanita terbabit membawa anjing peliharaannya masuk ke premis itu tanpa mempedulikan pelanggan yang lain.

Difahamkan, kakitangan KFC yang menyedari tindakan wanita itu terus menegur perbuatannya yang telah melanggar larangan yang tertera di pintu masuk premis dan meminta wanita itu membawa haiwan peliharaannya keluar.

KFC Malaysia dalam kenyataan memaklumkan pihaknya telah mengambil tindakan yang sewajarnya bagi memastikan kebersihan premis cawangan mereka kekal terjamin.

"KFC Malaysia amat mengambil berat tentang kebersihan restoran kami dan memastikan bahawa perniagaan kami menepati garis panduan Halal yang telah ditetapkan," kata kenyataan itu.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved