ONEXOX
BannerFans.com

Deejay Era FM diarah minta maaf

on Saturday, August 24, 2013

MIRI - Deejay radio Era FM iaitu Johan, Ray dan Hanif akan memohon maaf kepada juara Liga Premier Sarawak berhubung komen 'cap ayam' dalam rancangan Johara Pagi Era minggu depan.

Ketua Pegawai Eksekutif Astro Radio Sdn. Bhd. (Astro Radio), Dr. Jake Abdullah berkata, beliau sudah memanggil deejay berkenaan semalam dan memberi amaran kepada mereka agar tidak lagi mengeluarkan komen negatif berkaitan mana-mana pasukan bola sepak di negara ini.



"Minggu depan, anda akan mendengar permohonan maaf berhubung perkara itu," katanya kepada pemberita selepas perasmian majlis peluasan Era FM, hitz FM dan My FM ke Bandar Miri semalam.





Beliau mengaku benar-benar kecewa selepas mengetahui insiden itu yang menimbulkan kemarahan peminat Sarawak sehingga terdapat ancaman bunuh terhadap Johara.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Johan x pernah serik ke lps lawak yg xbrape nak lawak malah agak tlampau dgn kak ogy dulu tu? Ermmmm,,,carik ler idea2 bernas skit utk buat lawak yg original...xpayah ler guna bahase yg blh singgung mane2 pihak! Sbagai pendengar,,kami rase johara tidak la kelakar mane,,malah lebih ke arah menggedik...maaf andai trasa,,tp ini lah komen sy sbagai pendengar n bharap ia mampu d ubah...tq...


August 25, 2013 at 7:15 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved