ONEXOX
BannerFans.com

Askar dituduh rogol kenalan WeChat

on Wednesday, September 18, 2013

KUALA LUMPUR – Seorang anggota tentera dihadapkan ke Mahkamah Se- syen di sini semalam atas pertuduhan merogol teman wanitanya yang berusia 14 tahun di sebuah pusat karaoke awal bulan ini.

Tertuduh, Mohd. Fahmi Sharifudin, 25, yang bertugas di Kem Sungai Besi mengaku tidak bersalah terhadap pertuduhan yang dibacakan di hadapan Hakim Emelia Kaswati Mohamad Khalid.



Dia didakwa melakukan kesalahan itu terhadap pelajar tingkatan dua berkenaan di sebuah pusat karaoke di ibu negara pada pukul 4.30 petang, 2 September lalu.

Dakwaan dikemukakan mengikut Seksyen 376 (2)(d) Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara maksimum 30 tahun dan juga sebatan jika sabit kesalahan.





Timbalan Pendakwa Raya, Nurmadia- na Mamat tidak menawarkan jaminan kepada tertuduh kerana pertuduhan serius selain ditakuti akan mengganggu mangsa.

Mohd. Fahmi yang tidak diwakili peguam bagaimanapun merayu diberikan jaminan kerana dia ingin menyambung kerja dan berjumpa keluarga.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 6 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Kejadahnye betina sundal tu ikt jantan g karok... bongap botingkek-tingkek


September 18, 2013 at 5:57 PM
Unknown said...

zaman skrg serba moden.. budak2 sekolah dh boleh pakai hanpon... tulah jadinya... sepatutnya umur begini tak perlukan semua benda tu... wechat, whatsapp dll sbenarnya lebih byk mengundang keburukan kepada adik2 yang sedang bersekolah... bila dh jadi perkara sebegini, yang susah pastinya ibu bapa... tolonglah adik2 sekalian... sedeyyy.. :(


September 18, 2013 at 6:02 PM
Anonymous said...

Terlebih ber so sial itu le jadinya.....


September 18, 2013 at 8:17 PM
Anonymous said...

Cm ne plak leh snap pic cm ni? Dpn rmi askar lk tu.. Adeh.. Xkn dlm kem.. Slumber gileee


September 19, 2013 at 1:25 AM
Anonymous said...

Pic ni cm bkn gmbr askar cni jer...emmmm


September 20, 2013 at 2:05 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved