ONEXOX
BannerFans.com

Gambar Siti Zabedah Kassim, Aktivis Pakatan Rakyat Gelar Umat Islam Sebagai Lembu

on Wednesday, March 5, 2014

Seorang aktivis pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang menyokong kalimah Allah untuk penganut Kristian, Siti Zabedah Kassim menyifatkan orang Melayu dan umat Islam seperti lembu kerana mematuhi serta percaya kepada ajaran agama yg dibawa oleh alim ulama Islam terutama berkaitan penggunaan kalimah Allah.

“Katanya, kalimah Allah bukan utk orang Islam sahaja, ia untuk semua umat dan makhluk yang dicipta Allah.

Saya tak kisah orang nak kata saya murtad. In the end tuhan yang akan judge saya. Orang melayu jgn jadi macam lembu dicucuk hidung”



Aktivis yang tak setuju dengan ngo melayu islam yang membantah penggunaan kalimah Allah.
“mereka ekstremis, selalu melakukan provokasi, dan saya tak perlu bagi tahu bentuk provokasi tersebut”





Sejarah telah mengajar kita bahawa golongan seperti Siti Kassim memang wujud pada sepanjang masa. Pada zaman Nabi s.a.w, terdapat Abdullah bin Ubai bin Salul dan Dzul Khuwaisirah. Mereka ini seperti orang Islam, mengaku beragama Islam tetapi akhlak mereka adalah sebaliknya.

Siti Kassim dan unit Melayu dalam COMANGO juga tiada bezanya. Niat mereka hanya mahu meruntuhkan Islam. Niat mereka hanya mahu mempersendakan umat Islam.

Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved