ONEXOX
BannerFans.com

Anak beraksi panas, 'baik' punya jawapan Sheila Majid

on Thursday, April 17, 2014

Jawapan Sheila Majid apabila ditanya tentang imej dan penampilan anak sulungnya Kayda Aziz, yang agak 'panas'.



"Saya biarkan anak-anak saya lalui zaman mereka. Saya tak boleh lindungi mereka setiap masa. Sometimes you have to make mistake to grow up. Kalau pun mereka buat salah satu hari nanti, biarkan mereka belajar daripada kesilapan dia itu. Dulu, saya pun pernah buat silap tapi ketika saya hanyalah anak Haji Majid, tiada siapa pun peduli."

"Dia baru berusia 22 tahun. Dan dia bukan seorang selebriti. Bagi saya, biar dia buat apa yang dia nak buat, apa yang dia suka buat termasuklah dari segi pakaian dia. Diusianya yang sekarang ini, dia masih tercari-cari lagi imejnya dan apa yang dia suka pakai.

"Tapi sebagai ibu, saya selalu menasihati dan berpesan kepada dia supaya berhati-hati kerana di luar sana ada banyak mata yang memandang", katanya lagi dipetik Malaysian Digest.

Sumber









PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 9 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

knp perlu berhati2 dengan pandangan manusia...takut la dengan pandangan ALLAH ..


April 17, 2014 at 4:25 PM
Unknown said...

Jawapan yang paling thorbaeekk sebagai seorang ibu ... moga-moga mendapat hidayah dan petunjuk daripada Allah. Maybe masih lagi Miskin Minda dari sudut Agama Islam.


April 17, 2014 at 5:05 PM
Anonymous said...

Jangan rasa bila kita buka aib org, Allah takkan buka aib keluarga kita pula suatu hari nanti..


April 17, 2014 at 5:46 PM
Anonymous said...

Kesian hj majid.... DRI anak turun ke cucu..... perangai samo yo....


April 17, 2014 at 6:05 PM
Anonymous said...

ank tu pn sama.dah umur 22 thn ..x reti nk pikir ke yg mana buruk atau yg mana baik..


April 17, 2014 at 6:53 PM
Anonymous said...

Tak baik menunjukkan aib orang. Tgk tajuk je pon dh tau...Anak beraksi panas, 'baik' punya jawapan Sheila Majid.

Gosip ni nama lain dia mengumpat sebenarnya. Dalam al-Quran ada menyebut tentang golongan ini..

Bismillahirrah maanirrahiim...
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.

Kecelakaan besar bagi tiap-tiap pencaci, pengeji,(1). Yang mengumpulkan harta dan berulang-ulang menghitung kekayaannya;(2). Dia menyangka bahawa hartanya itu dapat mengekalkannya (dalam dunia ini)!(3). Tidak! Sesungguhnya dia akan dicampakkan ke dalam "Al-Hutamah".(4). Dan apa jalannya engkau dapat mengetahui, apa dia "Al-Hutamah" itu?(5). (Al-Hutamah) ialah api Allah yang dinyalakan (dengan perintahNya);(6). Yang naik menjulang ke hati;(7). Sesungguhnya api Neraka itu ditutup rapat atas mereka.(8). (Mereka terikat di situ) pada batang-batang palang yang melintang panjang.(9)..

*Surah Al-Humazah* ayat 1-9.
Jadi, banyakkan kata2 yang bermanfaat.


April 17, 2014 at 7:15 PM
Anonymous said...

Pelbagai variasi cara manusia berfikir, kanak2, remaja, dewasa, berilmu, tidak berilmu. Hanya Allah yang mengadili manusia.


April 17, 2014 at 11:30 PM
Anonymous said...

ini mungkin satu gosip atau umpatan.. tetapi... ambil la yg baik daripada gosip dan umpatan ini buat iktibar utk jd manusia yg lebih baik... moga kita semua diberi rahmat dan hidayah dari Allah utk hidup dgn iman dan taqwa..


April 18, 2014 at 9:37 PM
Anonymous said...

semua cakap pasal Islam. Islam perlu berkuasa baru dapat laksanakan hukum.Islam sebagai JABATAN saja bujan sebagai PEMERINTAH..inilah jadinya..di M'sia yg berkuasa hanyalah melayu...


April 20, 2014 at 7:57 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved