ONEXOX
BannerFans.com

KKM TIDO: DNA babi dikesan Febuari, Kenyataan KKM hanya pada Mei setelah tersebar!!

on Sunday, May 25, 2014



Adakan KKM sebelum ini nak membiarkan umat Islam Malaysia merasai DNA babi yang terdapat dalam dua produk keluaran Cadbury?

Ini kerana melalui keratan yang tersebar, keputusan analisa telah diperolehi pada 27 Febuari 2014 telah mengesan DNA tersebut.

Kenapa Kementerian Kesihatan Malaysia(KKM) hanya membuat kenyataan akhbar setelah keratan di atas tersebar di media sosial pada 23 Mei 2014? Ia diakui oleh KKM setelah ia tersebar, barulah KKM membuat kenyataan.




Agak-agaknya kalaulah ia tak tersebar, bilakah KKM akan membuat kenyataan?

Hampir tiga bulan KKM membiarkannya untuk umat Islam merasai dna babi tersebut, apa sebabnya…

Sumber








PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Tak baik buat mcm ni.macam2 rakyat teraniya.tak kan rakyat terpaksa hidup dlm ketakutan.mcm hidup disebuah negara bukan islam...siapa nak jawab?...tahun ini 2014..apa akan jadi pada 14 tahun akan dtg???...anak2 kita...cucu kita...terfikirkan akan semua ini...amat menakutkan...


May 25, 2014 at 6:04 PM
Anonymous said...

Sensitivity and swift reaction are highly required. Staffs involved in the whole processes are full of negligence and ignorance.


May 26, 2014 at 8:30 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved