ONEXOX
BannerFans.com

Lana Nordin Tak Rela Hidup Bermadu

on Saturday, October 18, 2014

Terserah apapun yang mahu ditafsirkan anda berhubung konsep fotografi yang menghiasi muka depan RAP Syok Sabtu! dengan menampilkan pelakon cantik lagi seksi dan sensasi, Lana Nodin, bersama lelehan burger.

Klise dan jemu barangkali agaknya Lana, apabila sering dilabel Pamela Anderson Malaysia.

Menghangatkan lagi suasana fotografi apabila pemilik restoran Burgerbyte, Datuk Najib Zakaria, meminjam motorsikal berkuasa besar, Harley Davidson Road Glide, berharga RM130,000 atau jumlah keseluruhan bersama aksesori RM280,000.

Justeru, pada fotografi yang berlangsung Khamis lalu di Damansara Perdana, penampilannya minimalis saja tanpa perlu 'didedahkan' dan membiarkan keghairahan tertumpu pada seketul burger itu, mampu mengundang pelbagai andaian dan tafsiran.

Lana atau nama sebenarnya, Mazlina Hasan Nodin, 35, ternyata rimas sikap prejudis segelintir pihak yang gemar menghakimi penampilan luaran sehinggakan dianggap satu ancaman buat isteri-isteri kepada lelaki kaya. Apatah lagi kisah cintanya bersilih ganti.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved