ONEXOX
BannerFans.com

3 Gambar Banjir : Nenek Dato Siti Nurhaliza terpaksa naik bot ke Hospital

on Thursday, December 25, 2014



Kuala Lumpur : Nenek penyanyi No.1 negara, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin, Teh Te’ek yang berusia 90 tahun terpaksa menaiki sebuah bot selepas jalan raya ke Hospital Kuala Lipis, Pahang digenangi air akibat banjir tengah hari semalam.

Teh dibantu ibu Siti Nurhaliza, Siti Salmah Bachik, 62, adik lelakinya, Mohd. Ali, 33, dan beberapa penduduk kampung menaiki bot tersebut di Batu Dua, Kuala Lipis bagi membawanya menjalani rawatan dialisis.





Menurut Siti Nurhaliza, 35, yang dihubungi Kosmo! semalam, kediaman keluarganya yang terletak di Taman Pertama, Sungai Kerpan tidak dilanda banjir.




“Ini merupakan kali pertama nenek terpaksa menaiki bot ke hospital. Pada awalnya, mereka menaiki kereta.

Bagaimanapun, beberapa jalan utama ke bandar, air naik begitu tinggi menyebabkan mereka terpaksa menaiki bot dengan dibantu orang ramai. Selepas itu, mereka menyambung menaiki kereta ke Hospital Kuala Lipis,” katanya.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved