Baca penjelasan di bawah:
"Merujuk kepada perkara di atas, memang telah berlaku kesilapan di pihak kami. Syarikat kami mempunyai S.O.P yang telah ditetapkan dalam menangani permasalahan seperti ini.
"Semasa kejadian itu, tiada manager di outlet tersebut. Cashier itu merupakan cashier baru dan tidak begitu arif tentang situasi ini.
Gambar perbezaan harga yang dimuat naik oleh Sabrina sebelum ini.
"Prosedur kami ialah memberikan harga yang rendah sekiranya terdapat perbezaan antara barang yang diimbas dan pelekat harga pada barang jualan
"Saya telah meminta maaf dan telah memberi penjelasan kepada Cik Sabrina (pengadu)."
Mohd Hafizuddin bin Rahmad
Branch Area Manager Area 15
99 Speedmart Sdn. Bhd
Sumber
PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
{ 0 comments... read them below or add one }
Post a Comment