ONEXOX
BannerFans.com

400 lelaki potong kolopir untuk dekat dengan Tuhan

on Friday, February 27, 2015



Seorang guru keagamaan yang kini menjadi pelakon filem didakwa berjaya meyakinkan 400 lelaki untuk memoton#g kelakian mereka demi mendekatkan diri mereka dengan Tuhan.

Akhbar The Sydney Morning Herald melaporkan prosedur berkenaan dikatakan dijalankan sekitar tahun 2000 tetapi baru-baru ini mangsa hanya berani mendedahkan perkara yang dilakukan ol#eh Gurmeet Ram Rahim Singh, yang mempunyai kira-kira 40 hingga 50 juta pengikut di seluruh dunia.

Dikenali sebagai guru ‘bling’ dan mempunyai harta bernilai kira-kira USD 40 juta (RM144.46 juta), Singh juga menggesa pengikutnya memotong kemaluan untuk mendekatkan diri dan berkomunikasi dengan Tuhan secara terus.




Saksi berkata prosedur pemotongan ke#maluan itu dibuat di hospital yang dipunyai oleh organisasi agama kepunyaan Singh.

Beberapa saksi turut bersetuju untuk memberi kenyataan di mahkamah, berkemungkinan akan menghentikan sejarah Singh yang berjaya mengelak daripada dikenakan hukuman.

Singh didakwa terlibat dalam konspir#asi pembunuhan wartawan penyiasat pada 2002 dan beberapa pengikut wanita yang mendakwa didera secara seksual.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved