ONEXOX
BannerFans.com

AZWAN ALI DAKWA PERNAH DISIHIR JAAFAR ON

on Monday, February 16, 2015




Baru-baru ini, Azwan Ali mendedahkan secara terbuka yang dia pernah disihir oleh seorang selebriti 'lembut' yang namanya ber#mula dengan huruf 'J'.

Azwan Ali mendedahkan perkara itu melalui laman Instagramnya. Akibat dari tindakan selebriti berkenaan, dia 'menderita' disebabkan perbuatan sihir lelaki berkenaan.

"Panassss! Diva AA dedah artis bapok tua n#ama 'J' hantar sihir untuk jahanamkan Azwan Ali! #Phuii!"

"#TrulywantedDivaAA! Yang selar artis binatang bapok tua nama 'J'. J for jahanam yang amat jijik sihirkan kaki Azwan Ali!" katanya melalui laman Instagram.





Bagaimanapun, Azwan Ali enggan mendeda#hkan dari mana dia mendapat maklumat berkenaan.

"Dengan kuasa Allah SWT, saya dah tahu perbuatan durjana artis ini. Artis ini sebenarnya seorang artis lelaki yang lembut, yang kononnya serba boleh. Tak tahu apa masalah dia, yang dia sibuk nak sihirkan saya, hantar segala bisa-bisa di kaki saya.




"Saya tak perlu buktikan, tapi kalau sa#ya buktikan, hanucr luluh karier dia. Dia boleh buat apa sahaja ke atas Azwan Ali di atas dunia ini, Allah SWT maha mengetahui. Saya ada bukti termasuk beberapa pengamal perubatan Islam yang mengubati saya dan mengesahkan artis inilah punya kerja," katanya.

Bagaimanapun, Azwan Ali tidak beberapa lama kemudian mendedahkan gambar artis 'J' yang dimaksudkan itu melalui laman Instagram.


Lelaki yang dimaks#udkan adalah Jaafar Onn.

"Salam. Dah la bapok tua? Job takde? Dok gigih cari bomoh setan sihir artis lain? Pas tu IG dok main buih sabun? Jijiknya.. Jahanam Anjing," tweet Diva AA di Twitter.

Sama ada benar atau tidak da#kwaan ini, Jaafar Onn perlu tampil membela diri memberi penjelasan mengenai dakwaan ini.

Walau bagaimanapun, tindakan Azwan Ali menganjingkan orang lain hanya mencemarkan imejnya sendiri.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved