ONEXOX
BannerFans.com

Fesyen Neelofa AME2015 Fesyen Sotong?

on Friday, February 27, 2015



Ingatkan tahun ini fesyen Neelofa di Anugerah MeleTOP Era 2015 selamat daripada kritikan, rupa-rupanya itu han#ya mimpi sahaja.

Terbaru, seorang rakan Neelofa sendiri telah mengkritik fesyen baju merah yang dipakai oleh pelakon itu dan men#ggelarkannya sebagai ‘squid’. Kalau tak silap Abang Nara, ‘squid’ itu sotong.

Hmmmmm. Cuba tengok gambar Neelofa di bawah. Ada macam sotong ke?




Membandingkan pakaian Neelofa dengan pakaian yang dipakai oleh selebriti antarabangsa di Oscar, si pengkritik me#nulis “These are example of gorgeous coutoure dress… Oscar 2015. Not that red-crazy-ruffled-reel-squid-like frock from last night local award (more like a circus) show. Watching 2 mins of that show hurts my intelligence“.

Fuh!!! Memang pedas sungguh kata-katanya.



Tidak bersetuju dengan kritikan tersebut, Neelofa tidak berdiam diri dan turut memberikan maklum balas terh#adap si pengkritik. Menarik juga kata-kata Neelofa. Bagai bertemu buku dengan ruas.



Fuh!! Memang hangat. Apa pendapat and#a? Adakah fesyen merah Neelofa memang menyerupai ‘squid’ atau ia hanya pendapat si pengkritik itu seorang? Kongsikan di ruangan komen.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved