ONEXOX
BannerFans.com

Punca Nabil Dan Isteri Sibuk Fikir Nama Untuk Anak Yang Bakal Dilahirkan Terjawap

on Saturday, February 14, 2015



Nabil Ahmad, pemenang tempat ke-3 Maharaja Lawak Mega 2014 kini sedang sibuk bersama isteri memikir#kan dan mencari nama yang sesuai untuk bakal anak yang akan dilahirkan nanti.

“Cakap pasal nama, saya & isteri malam tadi sampai jam 4.00 pagi baru tidur. Kami berborak cari nama anak, Google dan segala-galanya. Menggunakan nama Naira gabungan antara nama saya dan isteri yang bermaksud ‘Cahaya’. Cuma mahu maksud yang elok dan digabungkan dengan nama komersial,” katanya memetik laporan portal Rotikaya.

Selian itu, dia berkata isterinya #itu akan bersalin pada 18 Mac ini dengan cara pembedahan. Jelasnya lagi, dia tidak ada masalah untuk memperkenalkan anak itu kelak kepada peminat.




“Tarikh untuk melahirkan bayi ialah 18 Mac ini dan dibuat secara pembedahan. Bagaimana pun, isteri saya tidak ada masalah alahan atau apa sahaja semasa proses mengandung seperti mana dia melahirkan anak pertama saya”

“Untuk yang kali ini saya akan buat #sama seperti anak sulung saya. Saya tak akan sorok apa-apa. Ada sesetengah keluarga tidak benarkan ambil gambar anak semua. Bagi saya itu semua terpulang pada hak masing-masing. Kalau saya okay sahaja untuk berkongsi pasal anak kita. Orang kenal kita, takkan orang tak kenal anak kita. Saya tak kisah sangat,” ujarnya.

Kemenangannya tempat ke-3 dalam MLM 2014 membuka lembaran baru buat dirinya. Dia bagaimanapun telah menarik diri untuk menyertai MLM 2015 tetapu bukan bersara terus dari dunia pelawak tetapi hanya untuk program itu sahaja.

Dia juga ada merancang untuk memb#uat satu program ‘Malaysia Stand Up Comedy’ tidak lama lagi.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved