ONEXOX
BannerFans.com

Wanita Dibelasah Suami Di Malam Pertama Hanya Kerana Susah....

on Tuesday, February 17, 2015




Seorang pengantin wanita dari United Kindom telah menfailkan penceraian terhadap suaminya yang baru dikah#wini kerana dipercayai telah dibelasah suaminya pada malam pertama mereka.

Mangsa, Amy Dawson, 22, menceritakan beliau telah dibelasah oleh Gavin Golightly, 29, hanya kerana suaminya itu tidak dapat menanggalkan gaun perkahwinan yang dipakainya.

Bermula pergaduhan mulut Gavin kemu#diannya bertindak menolak wanita itu hingga jatuh ke lantai sebelum menyerangnya.

Akibatnya, Amy mengalami kecederaan termasuklah luka dan lebam di bahagian wajah dan dadanya.

Gavin bagaimanapun mem[pertahankan tin#dakannya iut kerana insiden tersebut dakwanya dia dalam pengaruh dadah dan tidak menyedari kejadian itu.




“Apabila dia menyerang saya pada malam itu, saya sangkakan saya akan mati. Saya amat takut kerana dia seolah-olah mahu membunuh saya.

“Selepas serangan itu, dia meninggalkan bi#lik namun kembali semula untuk memukul saya buat kali kedua. Saya kemudiannya berjaya melarikan diri dan meminta kakitangan hotel supaya menghubungi polis,” katanya.

Mengakui hubungan mereka mula bermasalah selepas Amy mengandung, pasangan itu tetap meneruskan perkahwinan mereka.

“Saya sangkakan perkahwinan itu akan mengu#bah hidup kami ke arah yang lebih baik. Saya kecewa kerana ia berakhir dengan kejadian itu,” ujar Amy.

Gavin kini telah diperintahkan oleh pihak mahkamah supaya menjalani kerja komuniti selama 24 bulan dan dilarang menghubungi Amy selain perlu membayar ganti rugi kecederaan kepada wanita itu.


Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved