ONEXOX
BannerFans.com

Gadis Dari Astro Dan Zizan Razak Buka Mulut Isu Hubungan Cinta

on Wednesday, March 4, 2015



Pelawak terkenal, Zizan Razak telah dikatakan sedang dilamun cinta dengan seorang gadis iaitu Naib Presiden GenNext Astro, Puteri Ya#smin Megat Zaharuddin.

Zizan dan Yasmin telah dikatakan menjalin hubungan cinta sehingga menyebabkan hubungan dengan Emma Maembong terputus tetapi telah dinafikan pelawak berkenaan.




“Rasa kelakar bila dapat tahu isu ini kelu#ar, tak tahu macam mana perkara ini boleh timbul dan tak tahu ini fitnah jenis apa. Saya menganggap Puteri Yasmin Megat Zaharuddin itu seperti kakak saya di luar dan manager atau bos saya ketika bekerja.

“Saya menyokong apa yang dikatakan Yasmin ia sebagai suatu fitnah. Apa pun saya tidak kecewa dengan apa yang berlaku kerana s#emakin banyak benda positif yang ingin saya buat banyak pula perkara negatif timbul, saya percaya ia adalah dugaan yang harus saya terima untuk tahun ini,” katanya.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved