ONEXOX
BannerFans.com

Luahan sayu Hanez Suraya & Romie selepas berkahwin yang bikin meremang bulu roma

on Monday, March 16, 2015

Semasa sidang media berlangsung selepas sahaja selesai upacara akad nikah di Masjid Putra, Putrajaya kelmarin, Romie seakan-akan sebak apabila menceritakan mengenai pernikahan mereka dan menjelaskan bahawa pernikahan ini ialah bukti cintanya pada Hanez Suraya dan berharap cerita-cerit#a kurang enak sebelum ini tidak dibangkitkan semula kerana apa yang telah terjadi adalah suratan dan takdir antara mereka.

“Pernikahan ini adalah bukti saya cintakan Hanez dan mahu menjadi seorang suami yang baik dan membimbingnya ke arah kebaikkan selepas ini dan apa yang kami berdua lalui, Alhamdulillah ia berakhir dengan ikatan yang sah dan berharap tiada apa lagi akan dibangkitkan selepas ini,” ujarnya.

Romie turut memberitahu bahawa dia kag#um dengan kecekalan Hanez apabila dilanda pelbagai kontroversi sebelum ini dan penerimaan Hanez terhadap kedua-dua anaknya membuatkan dia sungguh terharu kerana baginya tidak semua wanita yang sanggup berkahwin dengan lelaki yang mempunyai anak tetapi Hanez berbeza daripada wanita-wanita lain.

“Baru sahaja kahwin, Hanez sudah ada dua anak dan bukan semua wanita sanggup untuk terima tanggungjawab itu. Tetapi dia cekal dan kuat untuk berhadapan dengan segala cabaran yang dlalui sebelum ini dan doa saya jodoh kami akan berkekalan selama-lamanya,” tambahnya.



Menurut Hanez Suraya, dia menjelaskan ba#hawa selepas ini dia akan lebih memberikan tumpuannya kepada keluarga dan karier lakonannya jatuh di tempat kedua. Kariernya dalam lakonan akan tetap diteruskan sekiranya masih ada tawaran berlakon tetapi dengan keizinan suaminya.

“Masih akan berlakon tetapi buat masa ini rumah tangga dan anak-anak menjadi keutamaan.




Romie juga tidak menghalang saya terus ber#lakon tetapi saya ingin perlahankan seketika dan itu keputusan saya,” katanya.

Pasangan ini memberitahu merancang untuk mengerjakan ibadah Umrah pada April ini dan itu juga adalah lokasi bulan madu mereka.

"Insha Allah kami akan mengerjakan ibadah u#mrah pada bulan April depan,” tambah Romie.


Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved