ONEXOX
BannerFans.com

Benarkah Fadzil Zahari Adalah Amran Fans? Punca? Terjawap? Sayu? Nah Baca Sendiri!

on Tuesday, April 28, 2015



Baru-baru ini, Amran Fans telah melancarkan buku pertamanya dan orang ramai mengambil peluang untuk membelinya kerana beranggapan admin fanpage Amran Fans akan datang ke majlis pelancaran bukunya itu tetapi ternyata sangkaan meleset sama sekali.

Tetapi saspek yang disyaki ‘Amran Fans’ ialah Fadzil Zahari sendiri kerana hadir di majlis pelancaran buku ‘Amran Fans’ sedangkan pelbagai krisis yang menimpa antara isterinya dan pemilik Amran Fans. Nak tahu contohnya apa boleh lihat artikel ini ‘Amran Fans Tulis Surat Jemputan Kepada Yana Samsudin‘. Lagipun rata-rata peminat Amran Fans telah meneka Fadzil Zahari ialah Amran Fans tersebut.




Agak-agak logik tak suami pelakon Yana Samsudin yang dikatakan sebagai Amran Fans? Penulis rasa ada logiknya apabila melihat post dari Amran Fans dan Fadzil Zahari yang hampir sama. Maknanya rajin bebenor Fadzil Zahari melayan Amran Fans punya post. Paling penting komen yang paling pertama pula tu.



Agaknya apa yang korang rasa? Memang betul-betul misteri pemilik ‘Amran Fans’ ni. Ramai yang dah tidak sabar ingin tahu hal sebenar. Amran Fans yang boleh dikatakan agak bernas pemikiran, kelakar, genius dan bla bla.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved