ONEXOX
BannerFans.com

'SAYA CALL NAK CAKAP DENGAN ANAK'

on Thursday, May 21, 2015



Susulan pendedahan nombor telefon yang kerap menganggu Rita di tengah malam itu, Aidil Zafuan telah membuat laporan polis dan mendakwa pendedahan itu telah menganggu privasinya.

Dalam kenyataan kepada mStar Online pula, Aidil mengakui ada menghubungi Rita menggunakan nombor telefon isterinya, Zarema, kerana mahu bercakap dengan anak-anaknya.

"Saya cuba menghubungi Rita menggunakan telefon bimbit isteri saya kerana Rita telah sekat nombor saya agar tidak boleh menghubunginya.

"Saya menelefon dia pun ada sebabnya, mahu bercakap dengan anak-anak tapi dia tidak jawab panggilan itu. Mengapa dia nak menipu mengatakan nombor Zarema itu kerap menghubunginya? Saya tidak faham apa tujuan dia berbuat demikian," luahnya kesal.

Pengakuan Aidil itu bagaimanapun dikritik oleh netizen.

"Kenapa tak fikir sebelum buat? Kenapa call malam0malam buta? Siang-siang hari tak ada masa ke? Call pula time anak dah tidur.

"Kalau ye pun kena block, tak reti ke cara lain nak berhubung dengan anak? Buat report polis atas sebab Rita dedahkan nombor telefon isteri, tak ke bengap namanya?

"Tak pasal-pasal satu Malaysia tahu cerita yang kau guna nombor isteri nak bercakap dengan anak-anak di tengah malam buta atau kau memang rindu nak dengar suara Rita," kata netizen.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved