ONEXOX
BannerFans.com

Saya Sudah Terlalu Tua Untuk Lahirkan Anak Lagi - Che Ta

on Monday, May 4, 2015



Sudah terlalu tua untuk melahirkan zuriat lagi. Itulah jawapan Rozita Che Wan atau lebih kenali sebagai Che Ta apabila tanya adakah beliau mahukan anak lagi.

Walaupun berkata demikian anak namun dalam masa yang sama tidak menolak rezeki jika Tuhan mengizinkan dirinya untuk beroleh zuriat lagi.

“Mereka suruh saya beranak lagi. Yang suruh saya beranak itu senanglah cakap, sebab yang meneran saya. Bukan saja orang luar, suami sendiri pun suruh saya mengandung lagi. Tapi jujurnya saya sudah terlalu berusia untuk dapat anak kecil lagi”

“Dalam hal ini buat saat ini, cukuplah seorang. Tapi kalau Tuhan mengizinkan saya dapat anak lagi, semua itu pasti diterima dengan hati terbuka,” katanya dipetik BH Plus.

Che Ta sendiri turut mengakui dengan kehadiran cahaya mata kesayangannya, Aisyah Rania telah membawa rezeki kepadanya apabila menerima begitu banyak rezeki melimpah ruah.

Walaupun baru berumur awal 40-an Che Ta seperti diketahui umum masih lagi kelihatan cantik dan muda.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved