ONEXOX
BannerFans.com

Susulan Permainan Video: Jangan Hina Arwah Ayah Saya - Ahmad Maslan

on Wednesday, May 13, 2015

PETALING JAYA: Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ahmad Maslan tidak merasa hairan dengan permainan video android yang "dibintangi" olehnya sebagai zombie tapi beliau lebih menekankan pencipta permainan terbabit tidak tahu nama sebenar beliau.

"Ya, saya tahu tentang(permainan) itu. Saya mahu mengulangi yang Maslan bukan nama saya".

"Nama saya Ahmad bin Maslan. Mereka tu tak kenal pun saya. Main bantai saja"

Selain itu, Ahmad juga turut memuat naik satu tweet di Twitter berkenaan perkara itu :



Sebelum ini, permainan video Maslan 3.85 Extended version telah menjadi bualan pengguna internet Malaysia kerana permainan ini mendatangkan Ahmad Maslan sebagai bintang utama permainan tersebut sebagai zombie.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved