ONEXOX
BannerFans.com

Anak Rozita Che Wan Tayang Badan Sado Di London Bikin Lelaki Dan Wanita England Kancing Gigi

on Wednesday, July 29, 2015



Sebuah foto yang dimuat naik oleh anak kepada pelakon Rozita Che Wan iaitu Ammar Effendy di akaun Instagram beliau baru-baru ini telah menjadi bualan ramai dan hangat oleh pengikutnya.

Foto tersebut menunjukkan Ammar berdiri di tengah-tengah kota London dan menayang tubuh badannya yang sasa tanpa memakai baju nyata telah mengundang beberapa komen. Ada yang memuji badan sado beliau dan ada yang kurang bersetuju dengan tindakan beliau itu.

Meskipun ia mungkin menjadi inspirasi buat remaja diluar sana untuk mendapatkan bentuk badan sebegitu, tetapi ia agak tidak kena untuk Ammar bergambar di negara orang seperti itu.



Kami pun tidak mahu komen berlebihan, mungkin beliau bangga mempunyai badan sado seperti itu.

Walaubagaimanapun, hanya pengikut di Malaysia sahaja yang seakan teruja berlebihan kami rasa minah saleh dan mat saleh yang lalu lalang sebelah Ammar mesti rasa pelik serta tidak rasa apa-apa kerana banyak lagi jejaka di negara Barat yang badannya lebih tegap dan sado. Heh.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Unknown said...

Melayu sorang ni memang bodoh atau terencat akal.Mat salleh gelak geli hati tenguk gelagat melayu ni. Mat salleh yg sado pon cuma tayang body kat gym sambil work out. Melayu lemah pikiran ni tayang body tempat awam pulak. Yg lain siap pakai jaket sejuk..kah kah kah. Sama bodoh macam maknya!


July 30, 2015 at 8:56 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved