ONEXOX

'FIREFLY AIRLINES TAK BAGUS'

on Sunday, July 5, 2015



Anak syarikat penerbangan sepenuhnya Malaysia Airlines (MAS), Firefly semalam dihencap oleh Afdlin Shauki melalui laman Facebooknya semalam.

Afdlin dan Johan dijadualkan menaiki penerbangan Firefly dari Lapangan Terbang Senai. Bagaimanapun ketibaan awal mereka di lapangan terbang itu hanyalah sia-sia apabila pesawat yang diharapkan membawa mereka ke destinasi sudah berlepas lebih awal dari masa yang ditetapkan.

"Hari ini aku baru tahu yang Firefly itu adalah airline yang tak bagus. Tak pernah aku naik flight yang terbang awal dari masanya.

"Kita dah check in awal dan dia terbang 10 minit awal. So sekarang kita tersadai di Airport Senai. Berbuka kat airport je. Wowwwweee juneeejuice!!

"Pagi tadi kita tunggu flight kau Firefly, pasal flight kau delay. Sekarang kau boleh belah awal? Tak masuk akal betullah!" katanya.

Bagaimanapun, tunggu kenyataan rasmi dari Firefly.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved