ONEXOX
BannerFans.com

PELACUR ONLINE CUN MELECUN DEDAH USTAZ HUTANG RM3,000

on Friday, July 10, 2015



KUALA LUMPUR - Seorang gadis mendakwa seorang lelaki yang berpangkat Dato' dan Ustaz Y, masih berhutang sebanyak RM3,000 dengannya walaupun 'perkhidmatan' telah diberikan.

Menggunakan nama Zara, dia mengakui pernah memberikan perkhidmatan berdosa itu kepada seorang lelaki yang bergelar Dato selama tiga jam, namun masih belum menerima bayarannya sehingga ke hari ini.



Dakwa Zara, lelaki itu juga merupakan graduan lulusan undang-undang daripada Universiti Al-Azhar, juga isteri kepada seorang penyampai radio IKIM.

"Takkan takut kot Ustaz Y? Lupa ke kenangan kita di ruang tamu rumah awak? Tak campur dengan Kuantan lagi," katanya.

Dalam kenyataan Zara dia laman Facebooknya, dia meluahkan rasa bangga dan gembiranya kerana mampu menundukkan seorang lelaki alim.

Menurutnya, ramai lagi senarai VVIP yang pernah melanggan perkhidmatannya akan turut didedahkan melalui Facebook.

Bukan itu saja, Zara juga mendakwa dia mempunyai 1,500 - 2,000 perbualan WhatsApp para suami yang curang termasuklah tunang orang dan juga teman lelaki orang.

Menurut blogger Diana Rashid, nama sebenar gadis itu ialah Aruni Asyikin binti Ramli.

"Nama sebenar dia ialah Aruni Asyikin binti Ramli. Dia seorang penjawat awam yang bertugas di Mahkamah Persekutuan Putrajaya. Tetapi tidak pasti pula sama ada dia masih memegang jawatan itu." katanya.



Blog Aruni Case pula mendedahkan, gadis itu kacukan Siam (ibu) dan bapanya pula (Bugis). Sebelum ini pernah menjaja cerita kononnya dia pegawai undang-undang tetapi sebenarnya Pembantu Tadbir Undang-Undang gred 17 sahaja.

"Dia berkahwin di atas pilihan keluarga. Suaminya adalah seorang developer kelas A yang juga ahli parti berpangkat Dato'.

"Dia juga memiliki syarikat yang menjual sabun kecantikan jenama C'love dan juga ubat kuat, Lelaki Maskulin dan Maskulin Gold. Zara turut mengaku memiliki sebuah kondominium di OneKL selain dari mempunyai 7 orang pengawal peribadi," katanya laman tersebut.

Tampil pula beberapa netizen mendakwa, Zara sebenarnya tidak berpuas hati menjadi mangsa scam seorang ustaz dalam program Affiliate Junction (MLM) yang menyebabkan dia kerugian sebanyak RM3,000. Ekoran itu, Zara dipercayai mereka cerita palsu sebagai tindakan balas dendam terhadap lelaki berkenaan.



Difahamkan, Zara telah melakukan kegiatan ini sudah lama. Namun tiada sebarang tindakan dari pihak yang berkenaan. Zara kini juga telah berjaya mengumpul 12,831 peminat di Facebook. Berdasarkan siasatan kami pada nombor akaun CIMB yang tertera di lamannya itu, ternyata benar ianya milik individu bernama Aruni Asyikin binti Ramli.

Susulan pendedahan kes ini tersebar di laman sosial, netizen mendesak pihak berkuasa mengambil tindakan tegas terhadap Aruni yang sengaja mela-curkan dirinya di laman Facebook.

Menurut sumber, Ustaz Y yang didedahkan oleh Zara itu mendakwa dia telah difitnah dan bakal memfailkan saman perempuan jalang itu.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved