ONEXOX
BannerFans.com

DIUGUT TUMBUK, AZWAN ALI BUAT LAPORAN POLIS

on Tuesday, August 18, 2015



Padah selar bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin di laman Instagram, Azwan Ali diugut tumbuk oleh followers kerana kelancangannya itu.



'Muhyiddin, Duri Dalam Daging' - Azwan Ali Selebriti berperwatakan lelaki lembut, Azwan Ali, menyelar tindakan bekas...
Posted by My Media Hub on Sunday, August 16, 2015


"Aku bagitau ko baik-baik. Jangan sesekali ko sentuh soal politik TSMY. Kalau aku jumpa ko, pasti aku tumbuk muka ko!! Lakhanat!" kata pengguna Instagram Razalee Saudi yang memberikan amaran keras kepada Azwan Ali yang berperwatakan lembut itu.

Susulan menerima komen berbaur ugutan itu, Azwan Ali segera membuat laporan polis kerana bimbang dengan keselamatan dirinya.

"Diva AA ke balai polis. Repot pertama, kes ugut penjenayah melalui Instagram DivaAzwanAvazz.

"Suspek disyaki penyokong tegar EX DPM @ TPM! Wait, kita tengok siapa yang kena. Mak bapak ko punya pasal sokong any leaders. But don't try to ugut Azwan Ali. See you in court!" balasnya yang mahu memfailkan saman terhadap Razalee.

Pada masa yang sama, Azwan Ali turut meminta followersnya mendoakan agar kes ugut jenayah terhadapnya itu disiasat dan teringin sekali melihat wajah lelaki yang mengugutnya itu.

"My 93.8 great followers, tolong doakan kes ugut jenayah ini sangkut kali ini. Kita tengok rupa suspek penjenayah itu di mahkamah dengan coverage semua media dan tv. Pray ya? Thank you for your doa!," katanya.

Azwan juga meminta agar Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi membantunya agar suspek kes diheret ke mahkamah.

Bagaimanapun, respon netizen pula lain nadanya. "Kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai,".







Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved