ONEXOX

EMMA MAEMBONG DIMAKI NETIZEN KERANA NENEN

on Thursday, August 13, 2015



Gara-gara mempromosikan jenama Flava Nenen (vape) di laman Instagram, Emma Maembong dikritik oleh netizen kerana didakwa tidak sopan dan tidak sensitif.

"We Nenen.. Do you?"

Berikutan itu, Emma dikritik oleh followersnya.

"Sekali pandang, ingatkan 'nenek' lucu je. Lepas itu tengok review dari Emma kata 'Nenen', ketat sesangat dan ada gambar bayi pula tu. Dah tau design ini akan timbulkan kontroversi, tak fikir dulu ke?" kata Nurheedayah Nassim.

"That's a vape flavour, why promote them? I know I can't judge you but, just why? Really," - Dayang

"Sorry to say Emma, what if you do some review on that page first before you share to others. Come on dude, you share the good things, you dapat pahala," kata Dya Sulaiman.

"Rasanya kalau nak promote flavor vape sekali pun, ada cara lain. Ini T-Shirt putih pastu suruh perempuan pakai. Bagus betul perangai.

Rata-rata netizen berang dengan gambar yang dikongsikan oleh Emma yang menunjukkan dua orang gadis memakai baju jenama Nenen dengan tersembul nasi lemak di depannya.

Sebagai artis yang menjadi perhatian peminat sepanjang masa, sewajarnya mereka berfikir dulu sebelum berbuat apa-apa.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved