ONEXOX
BannerFans.com

'MAHATHIR 'ROGOL' MALAYSIA UNTUK KEKAL BERKUASA' - JAMAL

on Thursday, October 15, 2015



KUALA LUMPUR - Tidak serik dikecam netizen, Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar,  Datuk Jamal Yunos yang diberikan gelaran 'Macai Tegar Najib' itu mendakwa bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad telah 'merogol' Malaysia selama 22 tahun untuk terus kekal berkuasa memerintah negara.

Lapor Malay Mail Online, Jamal berkata, "Saya yakin bahawa dunia tahu selama 22 tahun di bawah pentadbiran Mahathir, beliau merupakan Perdana Menteri yang jelas menggunakan semua kuasanya untuk melindungi orang kanannya dan menenggelamkan semua musuh-musuh politiknya.

"Semua institusi asas di negara ini telah habis dirogolnya hanya supaya dia boleh kekal berkuasa," katanya.

Jamal berkata demikian untuk mempertahankan Najib yang sering diserang oleh Tun Dr Mahahtir.  Jamal juga tidak berpuas hati dengan segala kenyataan Tun Dr Mahathir yang dilihat sengaja mahu menumbangkan Najib dengan isu 1MDB.

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved