ONEXOX
BannerFans.com

'SERVIS MACAM SIAL, TM TERBANGSAT DI SELURUH ALAM SEMESTA!'

on Wednesday, November 18, 2015



Hari ini TM hubungi isteri tentang bil belum bayar. Aku boleh jawab satu sajalah, TM terbangsat di seluruh alam semesta ini. Kau memang muthfukar. Servis macam sial pun aku bayar juga pasal important isu. Tapi servis kau macam main dengan lubang Telekom apa ke hal?

Satu, kau suruh bayar. Ada aku lambat bayar ke sebelum ini bangsat? Since 25 Oktober aku komplen tentang kerosakan pada talian 1-300 TM. So babi kau anak gampang mana entah berkali-kali kau mesej kata 'On Going Restoration'. P*kimak! Sorry sana sorry sini. Pund*k mak kaulah!

Pandai kau kan? Kau hantar mesej hari pada petang Jumaat kononnya aku lambat check. Anak anjing kau orang memang sial. Bila buat aduan, kau reply tunggu hari kerja yang berikutnya. Pund*k lu! Cep*t lu! Tontolou kau la!

Memang teruk technician TM ini. Terer menipu mengalahkan dajjal. Dia akan reply dah okay kononnya pada hari Jumaat petang pada waktu kita sedang bekerja. Kononnya nanti dia lepas tengkuk kepala takuk dia. Tapi bila balik rumah, haramjadah tak boleh guna. Apa? Kita tak bayar ke? Aku doakan TM ini bankrap sebab kuat menipu. Kalau kontraktor dia yang menipu, biar kena sambar petir di pencawang semasa buat servis.

Aku cuba contact kawan aku minta bantuan. Memanglah boleh dia panjangkan masalah itu kepada pihak sepatutnya. Yang pundek, orang yang menyampaikan. Harap saja yang disampaikan itu somebody tetapi yerk, shit juga.

Last but not least, memang aku suruh report pada Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia. Boleh ke? Nak cuba kejap. Pukim*k kau TM shit. Habis semua alat keselamatan tidak berfungsi.

TM memang 'Tentolou Masin'. Sorrylah kalau kau terasa tapi kau memang anak gampangan. - Abdul.

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved