ONEXOX
BannerFans.com

'SAYA TAK KISAH KALAU BENAR IA DITUJUKAN PADA SAYA' - DATO SERI VIDA

on Tuesday, December 15, 2015



Malam Ahad lalu, Fizo Omar memuat naik tweet yang mencetuskan kritikan netizen di media sosial.

BACA: POTONG STIM TENGOK GEGAR VAGANZA - Fizo Omar

Bagaimanapun, Datuk Seri Vida tidak melenting dan memberikan reaksi yang profesional.

"Pada malam Ahad lalu selepas berakhir konsert Gegar Vaganza 2, seorang rakan telah menunjukkan kepada saya entri tersebut ketika majlis sidang media.



"Tetapi saya kata kepada rakan tersebut, mungkin ia bukan untuk saya. Tetapi kalau benar pun ia ditujukan untuk saya, saya tidak kisah. Lagipun saya sudah lali dengan kritikan. Saya telan semuanya.

"Nawaitu saya cuma satu, saya hanya ingin berniaga dan mempromosikan produk saya. Saya dan produk tidak dapat dipisahkan," katanya.

Bagi Datuk Seri Vida, biarlah apa yang orang berkata tentang dirinya, dia tetap tampil sebagai dirinya yang sebenar. Hanya orang dalam bidang perniagaan akan faham strategi orang berniaga.

"Saya sudah lama berniaga. Alhamdulillah produk saya laris selepas saya ubah cara promosi. Sambutan terhadap produk Pamoga dan Qu Puteh juga luar biasa," katanya.

Bagi beliau, jika mahu berjaya, peniaga atau usahawan perlu sentiasa tampil dengan kelainan dan berani membuat perubahan. Beliau amat bersyukur kerana produknya diterima orang ramai dan tagline "Qu puteh, qu puteh, barulah puteh' itu juga turut menjadi sebutan di bibir masyarakat.

"Alhamdulillah, mujur ada pamoga," katanya

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved