ONEXOX
BannerFans.com

Sayu. Sembilan Pemimpin Cawangan UMNO Teluk Kemang Dihalau

on Saturday, December 12, 2015



KUALA LUMPUR – Sembilan pemimpin UMNO Teluk Kemang, yang menuntut Datuk Seri Najib Razak berundur, hari ini mengadakan sidang media berhubung perkembangan terkini Perhimpunan Agung Umno 2015.

Bagaimanapun, jurucakap kumpulan itu, Datuk Mohamad Zin Mustafa berhenti ketika sekumpulan ahli Umno diketuai Ketua Melayu Bersara Angkatan Tentera Veteran Mohamad Ali Baharom (Ali Tinju) datang dan melaungkan “Hidup Presiden Umno” dan “Hidup Najib” di hadapan sebuah bilik Perkarangan Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC).

Terdahulu, lapan daripada sembilan Ketua Cawangan di Bahagian Teluk Kemang digantung enam tahun oleh Tribunal Disiplin UMNO, susulan desakan secara terbuka agar Datuk Seri Najib Razak meletak jawatan sebagai presiden parti itu.

Kesemua mereka telah dirujuk ke jawatankuasa itu pada 2 Disember lalu, sebelum keputusan penggantungan daripada parti itu yang dimaklumkan menerusi surat sehari kemudian.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved