ONEXOX
BannerFans.com

Tak lama lagi 'ke dalamlah' Macha Pembuli Jalanraya tunjuk kapak pada mangsa...

on Thursday, February 18, 2016



Seremban: Polis sudah mengenal pasti lelaki bersenjatakan kapak yang cuba menyerang suami isteri di persimpangan lampu isyarat Jalan Sungai Ujong, di sini, seperti yang ‘viral’ di Facebook semalam.

Difahamkan, dalam kejadian jam 3 petang itu, lelaki berusia 19 tahun yang memandu Proton Saga tidak puas hati apabila mangsa membunyikan hon kerana tidak bergerak sejurus lampu isyarat bertukar hijau.

Ketua Polis Daerah Seremban Asisten Komisioner Muhamad Zaki Harun berkata, kes bermula dengan pertengkaran sebelum suspek mengeluarkan kapak dan mengacukan ke arah mangsa dan isteri.

"Tindakan suspek dirakam isteri mangsa sebelum dimuat naik ke laman sosial. Kes itu menjadi viral dan mangsa tampil membuat laporan pada 10.12 malam tadi.

"Hasil laporan itu, siasatan lanjut dilakukan mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan kerana ugutan jenayah. Kita sudah mengenal pasti suspek dan tangkapan akan dibuat," katanya.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved