ONEXOX
BannerFans.com

Belasah bini dalam lif

on Wednesday, August 14, 2013

Bukit Mertajam: “Saya sudah tawar hati sebab itu tidak menangis ketika dipukul,” kata wanita yang menjadi mangsa belasahan suaminya ketika mereka berada dalam lif sebuah hospital swasta, di sini, yang rakaman kejadian itu tersebar di Facebook dan YouTube.

Wanita yang enggan dikenali berusia 36 tahun itu juga bercadang mengambil tindakan undang-undang terhadap suaminya kerana bertindak keterlaluan dengan memukul serta menendangnya.



Menceritakan kejadian pada Isnin lalu, wanita itu berkata, dia serta dua anaknya berusia empat dan lima tahun mahu pulang selepas melawat anak sulung berusia sembilan tahun yang dirawat di hospital terbabit kerana demam panas.





“Kebetulan saya bertemu suami yang turut melawat anak sulung, tetapi kami tidak bertegur sapa. Ketika hendak pulang, suami mengikut kami masuk ke dalam lif sambil meminta saya memujuk anak supaya mengikutnya.

“Bagaimanapun, anak perempuan kata dia nak ikut saya dan tidak mahu mengikut ‘daddy’ menyebabkan suami berang lalu memukulnya,” katanya ketika ditemui semalam.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved