ONEXOX

'Kami Pilih Hudud Berbanding Ismail Sabri Yang Tiada Otak' - Peniaga Cina

on Monday, February 9, 2015



Setelah seminggu kenyataan Datuk Ismail Sabri yang menyeru pengguna memboikot peniaga Cina, kemarahan masi@h membara di dalam dada 'kumpulan' peniaga tamak itu.

Ketika ditemubual, ada di antara mereka yang berkata mereka lebih sanggup menerima hudud yang diperjuangkan oleh PAS berbanding berdepan dengan pihak seperti menteri UMNO itu.

Beberapa peniaga Cina juga turut mengan@ggap Ismail Sabri tiada otak kerana menerbitkan kenyataan itu di laman sosial.

Presiden Persatuan Pemborong Barangan Logam Malaysia, Low Cheng Ho berkata, mereka kecewa dan sedih dengan kenyataan menteri Pertanian dan Industri Asas Tani itu.




"Jika tiada perubahan dalam kerajaan, kenya@taan yang sama akan terus menerus muncul dari masa ke semasa. Jika tidak, saya dan kamu akan terus berbual mengenai perkara ini sampai 30 tahun akan datang," katanya kepada wartawan.

Tambahnya lagi, jika Pilihan Raya Umum Ke-14 berlangsung pada masa ini, l0 daripada 10 orang akan memilih untuk menentang kerajaan yang memerintah.

"Berurusan dengan menteri UMNO lebih teruk berbanding hudud. Saya lebih sanggup ada hudud daripada Ismail Sabri. S@elain hudud, yang sebenarnya tidak bagus, (dasar PAS) yang lain adil kepada orang Cina,” katanya.

*DAP tolak hudud, ini cina sokong hudud? Tak marah ke DAP nanti?



Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved